صورتی کمرنگ

زندگی دردنیا قطاریست به سمت خدا

صورتی کمرنگ

زندگی دردنیا قطاریست به سمت خدا

بسم رب الزهرا...


به عشق مادره تمام بچه شیعه ها شروع میکنم ...

راست و پوست کنده بگم که میخوام مادربشم ..

یعنی تصمیمش رو گرفتیم که به زودیای زود از خدا بخواهیم که یه فرشته از فرشته هاشو به ما بده ..

اسم وبلاگ رو گذاشتم صورتی کمرنگ چون بنظرم حس مادری و مادرشدن اگه رنگ بود این رنگی میشد :)...

خدایا خودت میدونی اول مسیرم کمکم کن...

++برای شروع باید چندماه قبل از بارداری اول به خودم برسم 

اول از همه رسیدگی به وضع دندونا مهمه و حساب کردم 7 تا دندون خراب دارم ...البته خدا خودش پولشو ان شا الله برسونه تا این دنونارو درست کنم :)

مامانه آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی